Blogia
gohan

[op Android] bug hack-codes Wiz Khalifa's Weed Farm voor apple iphone-talen Engels

Wiz Khalifa's Weed Farm hack

 

 

 

  • 4,8 van 5
  • Simulatie
  • Beoordeling = Om de beste te zijn, moet je leren van de beste. In de postverbodswereld van de landbouw leert de opgeheven ondernemer Wiz Khalifa je hoe je het beste kruid op aarde kunt planten, groeien en oogsten in dit epische nieuwe simulatiespel
  • Ik ben niet echt geïnteresseerd in het bekijken van 40 seconden lange advertenties telkens wanneer ik de lichttimer probeer uit te breiden, de DJ te spelen om mijn munten te vermenigvuldigen of de gewassen te oogsten ... Ik begrijp dat het doel van de advertenties is om te kunnen maken de app is gratis en betaalt voor de ontwikkelaars, maar wanneer ik op een knop klik en de video 20 seconden is en het twee keer zo lang is, is het frustrerend. De game is nogal flauw, maar het is verslavend. Het heeft meer dimensie nodig voor zover je kunt doen met je inkomen en met wie je verkoopt. Ook de speciale evenementen zijn te weinig en ver weg en zijn altijd zo moeilijk om de spanningen te krijgen. Niet iedereen kan veertien uur per dag op hun telefoon zijn en het besteden aan het spelen van een boer. Ik geef het 3 sterren op basis van die paar dingen en anders dan dit, zou het 5 sterren zijn geworden. Ik hoop dat de ontwikkelaars hier iets aan doen omdat het saai voor me wordt
  • language = Engels
  • Gepubliceerde datums = 2017-04-18
  • aankoop = Hatful of Gems

 

 

Over Android bug hack codes wiz khalifa's wiet farmm mod apk.

 

[op Android] bug hack codes Wiz Khalifa's Weed farming. [op Android] bug hack codes Wiz Khalifa's Weed farm bureau. https://cleanuri.com/Km1b1B Op Android bug hack codes wiz Khalifa's wiet farmm apk. [op Android] bug-hackcodes Wiz Khalifa's boerderij Weed farm. [op Android] bug hack codes Wietboeren van Wiz Khalifa.

 

0 comentarios