Blogia
gohan

CALLER ID: ENTITY USA

Caller ID: Entity imdb tt5221184

 

 

 

  1. Obsady: Roxy Saint
  2. podobało mi się: 126 głosów
  3. Gatunek: Sci-Fi
  4. Kraje: USA
  5. Reżyser: Eric Zimmerman
  6. twórca: Nik Jamgocyan

http://riobidwallsi.parsiblog.com/Posts/3/Without+virus+The+Hungry+Lion+subtitles+nederlands+french+youtub/ Moja żona i ja daliśmy z siebie wszystko, ale po BŁĘDNYCH 15 minutach patrzenia na siebie i na siebie zastanawialiśmy się, co do diabła się dzieje. szczerze. Byliśmy zdezorientowani tym, co oglądaliśmy. Oboje wybuchnęliśmy śmiechem i postanowiliśmy wypożyczyć film ze stacji Play. Zamiast tego obserwowaliśmy Overlorda. NIEZWYKLE dobry film. Ale dygresję. NIE OGLĄDAJ JEDNOSTKI IDENTYFIKATORA. Więc nie warto. Pokój.

 

2) Jeśli umieścisz film i nie ma podglądu. CZERWONA FLAGA.

 

O. MÓJ. PAN BÓG. Widziałem żonę w złych filmach i mam raz lub dwa razy kiepską noc filmową, ta była najgorsza. Wykonaj ćwiczenia z czerwoną flagą. 1) Jeśli otwarcie tytułu filmu ma kiepską FLAGĘ.

 

0 comentarios